FAQ

Biežāk uzdotie jautājumi

PIEGĀDE
 
Cik maksā un cik ātri tiek veikta piegāde Latvijas teritorijā?
Pēc iepriekšējas norunas Jūs varat bez maksas saņemt savu pasūtījumu mūsu ofisā.
Mēs piedāvājam arī bez maksas saņemt sūtījumu pakomātā Omniva, Pasta Stacija terminālos un izmantojot Paku Bode Latvia piegādi. Piegāde tiek veikta 1-3 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.
Ja vēlaties, lai sūtījums tiktu nogādāts uz Jums vēlamo adresi, mēs piedāvājam izmantot maksas pakalpojumu - kurjera piegādi.
Plašāku informāciju par pasūtījumu piegādi Jūs varat gūt sadaļā "Piegāde".
 
Pēc pasūtījuma neapmaksātas preces rezervācija ir spēkā 2 darba dienu laikā.
 
REĢISTRĀCIJA
 
Kā var piereģistrēties?
Lūdzam reģistrēties izmantojot mūsu reģistrācijas formu. Ieejiet sadaļā „Reģistrācija” un aizpildiet visus nepieciešamos laukus.
 
Ko darīt, ja es aizmirsu paroli?
Viss ir ļoti vienkārši. Ieejiet sadaļā „Autorizēties”, zem lauka „Parole” reģistrētajiem lietotājiem ir saite „Aizmirsta parole”. Uzklikšķiniet uz šīs saites, atvērtajā lodziņā ievadiet savu e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta Jūsu jaunā parole.
 
Kā var apskatīt pirkuma vēsturi?
Jūsu personīgajā kontā sadaļā „Mani pasūtījumi” un apakšsadaļā „Pasūtījumu piegāde” Jūs varat atrast informāciju par izdarīto pirkumu.
 
Kā es varu izmainīt savu vārdu, e-pastu vai kontaktinformāciju?
Jūsu personīgajā kontā sadaļā „Rediģēt profila informāciju”.
 
Kāpēc ir nepieciešams reģistrēties?
Tas ļaus daudz ērtāk un ātrāk veikt pasūtījumu. Reģistrējoties pirmo reizi Jūs norādat savu kontaktinformāciju un piegādes vietu. Nākošreiz Jums vairs nebūs vajadzības atkārtoti uzrādīt šo informāciju. Pie tam, Jūs varēsiet aplūkot savu pasūtījumu vēsturi, kā arī izmainīt esošo kontaktinformāciju.
 
PREČU IZVIETOŠANA 
 
Kad prece, kuras nav noliktavā, atkal parādīsies pārdošanā?
Jūs varat noformēt pasūtījumu arī precei, kuras nav noliktavā. Tādā gadījumā šādai precei piegādes laiks var variēties robežās no 2 līdz 4 nedēļām. Detalizētākai informācijai lūdzam sazināties ar mums.
 
Vai var saglabāt preci savā groziņā un atgiezties pie tās vēlāk?
Izvēlētā prece saglabāsies Jūsu groziņā, un Jūs varēsiet atgriezties pie pasūtījuma noformēšanas vēlāk. Tomēr šāda prece nebūs rezervēta, kamēr netiks veikts maksājums, un mēs nevaram garantēt, ka tā vēl būs noliktavā.
 
Kā var uzzināt vai ir pieejama vēlamā prece?
Lapas galvenē ir meklētāja lodziņš, ar mūsu meklētājprogrammas palīdzību, Jūs varēsiet atrast preci pēc tās nosaukuma, vai arī preci, kas vislabāk atbilst Jūsu pieprasījumam.
Ja Jums neizdodas kaut ko atrast, pamēģiniet izmantot sadaļu „Katalogs”, kurā uzlīmes ir sadalītas pēc tematikas.
 
Kā var izsekot pasūtījumu?
Savā personīgajā kontā sadaļā "Mani pasūtījumi" un apakšsadaļā "Pasūtījumu vēsture", Jūs varat apskatīt sava pasūtījuma statusu. Pie tam, kad prece tiks nosūtīta, uz Jūsu e-pasta adresi atnāks paziņojums. Savukārt, kad prece nonāk piegādes vietā, tiek nosūtīts paziņojums sms veidā.
 
 
PASŪTĪJUMA REDIĢĒŠANA UN ATCELŠANA
 
Vai var rediģēt vai atcelt pasūtījumu?
Jūsu personīgajā kontā sadaļā „Mani pasūtījumi” un apakšsadaļā „Pasūtījumu vēsture” Jūs varat apskatīt pasūtījumu statusu (noklikšķiniet uz ikoniņas). Lai atceltu ir jānoklikšķina uz ikoniņas „Preces atgriešana”. Gadījumā, ja Jūsu prece ir jau nosūtīta, Jums būs nepieciešams veikt pilnu preces atgriešanas procedūru.
 
Vai var izmainīt piegādes adresi?
Jūs varat mainīt piegādes adresi, veicot pirkumu. Vai arī, dodieties uz savu personīgo kontu zem sadaļas "Mans konts" un apakšsadaļas "Rediģēt manas adreses".
Ja Jūs vēlaties mainīt savu piegādes adresi pēc tam, kad pasūtījums jau tika noformēts, lūdzu, sazinieties ar mums (Jums jābūt gataviem nosaukt pasūtījuma  numuru un datumu). Mainīt piegādes adresi ir iespējams tikai pirms Jūsu pasūtījums ir nosūtīts.
 
 
APMAKSA
 
Kā apmaksāt pasūtījumu?
 
1. Bankas pārskaitījums
Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta vēstule ar pasūtījuma informāciju un maksājuma rekvizītiem. Jums būs jāveic maksājums uz mūsu bankas kontu, kas tiks norādīts vēstulē. 
Pievērsiet uzmanību, ka laukā „Maksājuma mērķis” ir jānorāda pasūtījuma numurs!
2. Samaksa skaidrā naudā
Minētais samaksas veids ir iespējams tikai tādā gadījumā, ja Jūs vēlaties saņemt preci mūsu ofisā. 
 
ATGRIEŠANA UN KOMPENSĀCIJA
 
Cik ilgā laikā ir jāatgriež prece?
Jūs varat atgriezt nelietotu preci 14 dienu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža. Noformējiet preces atgriešanu personīgajā kontā ( „Pasūtījumu vēsture” , noklišķiniet uz ikoniņas "Apskatīties" , tālāk uz ikoniņas "Attetikt preci" ). 
Jums būs nepieciešams atgriezt pirkumu uz Rostokas 62-54, Rīga, LV-1029, Latvija 
 
Ko darīt gadījumā, ja preces iepakojums ir bojāts?
Mēs apmainīsim Jūsu preci gadījumā, ja sākotnējās preces iepakojums ir ticis bojāts. Jums nevajadzēs neko piemaksāt.
 
Cik ilgā laikā tiek veikta kompensācija?
Tiklīdz mēs saņemsim preci tās sākotnējā stāvoklī, mēs veiksim pārskaitījumu uz Jūsu kontu. Ja Jūs izmantojāt maksas kurjera pakalpojumus, tie netiks apmaksāti.
 
 
JAUTĀJUMI PAR UZLĪMĒM(STIKERIEM)
 
Kā noņemt uzlīmi?
Ir divi varianti. Pirmais variants ir aizķeksēt uzlīmi aiz tās maliņas un uzmanīgi 45 grādu leņķī pakāpensiki to nolīmēt. Otrais variants, kuru vairākums uzskata par daudz vienkāršāku un efektīvāku, ir izmantot matu žāvējamo fēnu un pinceti. Vēršot fēna silto gaisa plūsmu uz uzmīles maliņu, pacentieties ar pinceti uzmanīgi aizķert to un noņemt uzlīmi 45 grādu leņķī. Uzlīmes lietošanas instrukcija. 
 
Vai var noņemt uzlīmi un pārlīmēt to citā vietā?
Mēs nevaram apgalvot,  ka tas nav iespējams. Tomēr ir jāņem vērā, ka uzlīme ir paredzēta vienreizējai lietošanai. Lai gan ir dzirdēti apgalvojumi, ka kādam bija izdevies noņemt uzlīmi un izmantot to atkārtoti.
 
Kāds ir manas uzlīmes kalpošanas laiks?
Ja Jūs rūpēsieties par uzlīmi, tad tā Jums kalpos vairākus gadus. Mēs rekomendējam izvairīties no mitruma un tiešiem saules stariem, lai uzlīme neizbalētu.
 
Kādas virsmas ir visvairāk piemērotas uzlīmēm?
Vairāk gludas un līdzenas virsmas, kuras atrodas sausā un tīrā vietā, neatrodas tiešos saules staros un ir pasargātas no mitruma.
 
Vai uzlīmes ir piemērojamas krāsotām sienām?
Jā, uzlīmes var līmēt uz krāsotām virsmām, vienīgais izņēmums ir ar ūdens emulsijas krāsu klātās sienas. 
 
Kāda ir vispiemērotākā krāsa?
Vislabāk piemērotas ir matētas un pusglancētas krāsas. Mēs nerekomendējam izmantot uzlīmes uz glancēta krāsojuma un dekoratīvās apdares.
 
Uz kādām virsmām vēl var izmantot dekoratīvās uzlīmes?
Dekoratīvās uzlīmes vislabāk piemērotas gludām un līdzenām virsmām, piemēram: logi, spoguļi, apstrādāts koks, metāls, plastika, stikls. Visvieglāk nolīmēt uzlīmi ir no porainām virsmām.
 
Cik ilgam laikam ir jāpaiet pēc sienas nokrāsošanas līdz var līmēt uzlīmi?
Pirms uzlīmes uzklāšanas ir jāpaiet kā minimums diviem mēnešiem. Tas garantē to, ka uzlīme nesabojās krāsojumu, kad Jūs to ņemsiet nost. Ja Jūs izmantosiet uzlīmi uz vēl nenožuvušas virsmas, tad diemžēl uzlīme pilnībā pielīmēsies pie krāsas.
 
Vai var izmantot uzlīmes vannas istabā?
Var, bet ir jāņem vērā, ka mitra vide ievērojami samazinās uzlīmes kalpošanas mūžu.
 
Vai uz sienas paliks uzlīmes pēdas pēc tās noņemšanas?
Līme, kas tiek izmantota uzlīmju izgatavošanas procesā ir protams stipra, tomēr, ja uzlīme tiek noņemta pareizi un bez steigas, tad nevajadzētu palikt nekādām līmes pēdām. Bet, būtu jāpievērš uzmanība, ka WallDecor nevar zināt visu iespējamo virsmu stāvokļus un parametrus. Tādējādi mēs nevaram garantēt, ka uz kāda krāsojuma vai tapetēm nebūs bojājumu.
 
Ar kādu līmi ir nepieciešams līmēt uzlīmi?
Visi stikeri, kurus var atrast mūsu internetveikalā WallDecor.lv, ir pašlīmējošie. Uz uzlīmēm jau ir uzklāta līme, kas atrodas zem papīra kārtas. Lai pielīmētu uzlīmi, Jums ir nepieciešams noņemt šo papīra kārtu un uzklāt uzlīmi uz gludas virsmas (siena, spogulis, skapis, flīzītes utt.)
 
Kā rūpēties par uzlīmi?
Visiem stikeriem ir aizsargpārklājums – speciāla plēve. Uzlīmi var pārslaucīt ar mīkstu drāniņu un jebkuru mazgājamo līdzekli, izņemot šķīdinātājus vai abrazīvos mazgāšanas līdzekļus. Pateicoties tam uzlīmes var lietot arī virtuvēs, vannas istabās, kā arī bērnistabās, kur bērni var apzīmēt uzlīmes.
Latvijas interneta veikali Cenu salトォdzinト)ums interneta veikalos Mēs Esam Google+
WallDecor.lv © 2014 Uzstādīja JCompany.lv